Šajā dokumentā ir informācija par:
a) mūsu piedāvātajiem un sniegtajiem pakalpojumiem;
b) kā mūsu pakalpojumi atbilst piekļūstamības prasībām;
c) kā iesniegt sūdzību par nepietiekamu piekļūstamību.
I. Vispārīga informācija
1. Avafin Latvia SIA, reģistrācijas Nr. 40103283854, ir nebanku kredītdevējs, kas sniedz kreditēšanas pakalpojumus patērētājiem.
2. Patēriņa kredītus Avafin Latvia izsniedz privātpersonām – patērētājiem, kuri vēlas saņemt aizdevumu ar saimniecisko darbību nesaistītiem mērķiem.
3. Aizdevumu piešķiršana pilnībā notiek tiešsaistē.
4. Lai saņemtu patēriņa kredītu, Jums ir jāizveido konts mūsu mājaslapā. Pēc pieteikšanās savā klienta profilā Jūs varat pārbaudīt pamatinformāciju par savu aizdevumu.
5. Lai pieteiktos patēriņa kredītam, nepieciešams:
a) norādīt savus personas identifikācijas datus un kontaktinformāciju,
b) izveidot kontu avafin.lv tīmekļa vietnē,
c) sniegt piekrišanu savu personas datu apstrādei, tostarp brīvprātīgu piekrišanu mārketinga materiālu saņemšanai, kā arī piekrišanu kredītspējas izvērtēšanai,
d) apstiprināt savu identitāti, piemēram, izmantojot verifikāciju ar internetbankas starpniecību vai 0,01 EUR maksājuma veikšanu identitātes apliecināšanai,
e) norādīt sev vēlamo aizdevuma summu un atmaksas termiņu.
6. Pēc Jūsu pieteikuma pārbaudes mēs informēsim Jūs par lēmumu saistībā ar Jūsu pieteikto aizdevumu.
7. Aizdevuma līgumu un citus dokumentus nosūtīsim uz Jūsu norādīto e-pasta adresi.
II. Informācija par to, kā pakalpojumi atbilst piekļūstamības prasībām
1. Mēs pārliecināmies, ka gan informācija par mūsu piedāvātajiem un sniegtajiem pakalpojumiem, gan to sniegšanas process ir pieejams, funkcionāls, saprotams un savietojams ar mūsdienu tehnoloģijām.
2. Ir izvērtēta mūsu tīmekļa vietnes atbilstība attiecībā uz piekļūstamības prasībām. Pamatojoties uz to, mēs sistemātiski ieviešam risinājumus, kas atbilst WCAG 2.1 vadlīnijām A un AA līmenī.
3. Piekļūstamības nodrošināšanai ieviesto ērtību piemēri:
a) lapas satura opcija,
b) pilna tastatūras navigācija,
c) lapas ātruma optimizācija dažādās ierīcēs,
d) tīmekļa vietnes struktūras pielāgošana palīgtehnoloģijām (piemēram, ekrāna lasītājiem),
e) grafisko elementu virsrakstu un alternatīvu aprakstu ieviešana,
f) dokumentu sagatavošana formātos, kas atvieglo lasīšanu (atbilstošs fonts, atstarpes starp rindām, teksta lielums) un to piekļūstamība, izmantojot palīgprogrammatūru,
g) mirgojošo elementu likvidēšana.
4. Mēs piedāvājam alternatīvus saziņas un mijiedarbības veidus – papildus pakalpojumu izmantošanai, izmantojot Klienta profilu, mēs piedāvājam saziņu pa tālruni, e-pastu un tiešsaistes tērzēšanu.
III. Sūdzības par piekļūstamību
1 Ja rodas kādas grūtības saistībā ar mūsu pakalpojumu piekļūstamību, lūdzu, sazinieties ar mums.
2. Jūs varat iesniegt sūdzību vienā no šādiem veidiem:
a) rakstveidā, nosūtot vēstuli uz šādu adresi: Avafin Latvia SIA, Skanstes iela 12, Rīga, LV-1013
b) pa e-pastu: info@avafin.lv
c) mutiski – zvanot uz šādu tālruņa numuru: +371 27231100
3. Sūdzībā jāiekļauj šāda informācija:
a) savs vārds un uzvārds,
b) Jūsu kontaktinformācija (e-pasta adrese, pasta adrese vai tālruņa numurs) un vēlamais saziņas veids,
c) tā pakalpojuma nosaukums, uz kuru attiecas sūdzība,
d) apraksts par to, kā pakalpojums neatbilst piekļūstamības prasībām, un Jums vēlamais precizējums attiecībā uz tā pielāgošanu.
4. Mēs atbildēsim uz Jūsu sūdzību Jūsu norādītajā veidā.
5. Mēs atbildēsim uz Jūsu sūdzību 30 dienu laikā pēc tās saņemšanas. Ja svarīgu iemeslu dēļ mēs nevarēsim atbildēt šajā laikā, mēs Jūs informēsim, norādot kavēšanās iemeslu un jaunu atbildes sniegšanas termiņu, kas nepārsniegs 60 dienas.
6. Ja Jūsu sūdzība tiks apmierināta, mēs apņemamies izpildīt Jūsu pieprasījumu 6 mēnešu laikā pēc tā saņemšanas.
7. SVARĪGI! Ja jūs nesniegsiet informāciju par pakalpojumu, uz kuru attiecas Jūsu sūdzība, kādas piekļūstamības prasības mēs neesam izpildījuši un kā, Jūsuprāt, mums būtu jāizpilda šī piekļūstamības prasība, mēs nevarēsim atbildēt uz Jūsu sūdzību un atstāsim to neatrisinātu.